Lilypie Breastfeeding PicLilypie Breastfeeding Ticker

3 Ocak 2008 Perşembe

Uçuşan Beyaz Pamuklar....


Dışarda yılın ilk karı yağıyor, ben hasta yatağında...
Merak etmeyin öyle büyütülecek bir rahatsızlık değil,soğuk algınlığı ama biraz uzun sürdü...
Harika bir manzara bu, ne de özlemişim. Yavaş yavaş herşeyin üstünü örttü...
Canım annem bu soğukta yine benim için koşturdu..Sen ne inanılmaz bir insansın, bütün anneler mi böyledir?
İnsanın hayatta nazının sonsuz geçebileceği belkide tek insansın:)Yine yordun kendini...
Seni seviyorum, sanırım aniden duygusallaştım. Hava,uçuşan beyaz pamuklar, hastalık, ilk akla gelen insan...

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Meltem ciğim çok çok geçmiş olsun. İyi bak kendine. Bol vitamin al olur mu?
Evet ya kar çok güzel bugün hala da yağıyor lapa lapa...DÜn yağmurla ilgili bir yazı yazmışken bugün kar yağması daha da büyük sevinç verdi bana :) Özlemişsiz be! DEğil mi arkadaşım :))

ps: evet canım annelerin %99 u böyle :)

Meltem :-) dedi ki...

Vallahi öyle Handecim, bütün perdelri açıp seyrettim, bugün artık düzeldiğim için birazda yürüme fırsatım oldu, soğuk ama ayaklarımda hissettiğim yumuşaklık, çıkardığı ses, manzara herşeye değer..süper süperr

Betül dedi ki...

geçmiş olsun meltemcim.Ah ah anneler azmı çekiyor nazımızı..bu arada beni hiç yanlız bırakmıyorsun.Seni msn imede beklerim adresim sayfamda var...

BURÇİN dedi ki...

meltemmmcikk,,kimbilir sen hangi siteden aldınn..ya iiyii anlaşan birer arkadaş olmamız burdanda belli oluyorr..o kadar resim arasından ikimizde aynını seçmişiz:D benim sitemdeki yorumuda oku:D

Meltem :-) dedi ki...

Betülcüm teşekkür ederim, çok sık açamıyorum ama en kısa zamanda ekleyeceğim, tabiki takibe devam:))

Burçinim sana söylicek bişeyim yok hahahaha:))))anladın sen onu