10 Mart 2008 Pazartesi

Minik Kalbim Artık Parmak Kadar...:)

13 hafta 4 gün / 7,5 cm / anne 63 kilo
Nedense bizim görüntülerimiz hep çok net değildi...Yukarıdan aşağıya inen beyaz renkli iki çizgi omurgası, yukarıda başımız, ve aşağıda minik bir popomuz var:)
Bu biraz daha belirgin bir profil oldu sanırım.

İşte geldik, burdayıızzzz....
Ve tüh tühhh maşallahhh, süperizzz:))
Neresinden başlamalı ne yazmalı bilemedim ama işte sonunda doktor günümüz gelmişti:)
Cumartesi sabahı bebişimizi gördük, biz gördük de kendisi pek bir rahattı, sanki rahatımı bozmayın der gibiydi:))
Resmen eli ensesinde keyifli keyifli yatıyor, arada sıra biraz ayak atıyor hepsi bu.İyide bitanem dedik sen kıpırdayacaksın ki doktor teyze enseni ölçecek, boyunu ölçecek önemli bir hafta..Yok dürttük, biraz karnımıza vurduk tık yok:))
Doktor hanım sonunda git bari birşeyler ye, çikolata falan dedi, iyi dedik, iki gofretin ardından tekrar girdik ultrosona tabi biz bu arada mest olduk çünkü ayda bir 10-15 dk görmek yetmiyordu, körün istediği bir göz Allah verdi iki göz hesabı koşturduk tekrar. Bebişimiz biraz kımıldandı ama belli ki istemedi bu ay kendini göstermek. Tabi bu ay işin eğlencesinden çok ölçüm zamanımızdı o yüzden gözümün önünde sürekli omurgası ve profili var:) Resimler yarın çünkü unutkan anne makinanın ara kablosunu getirmemiş:)
Neyse gelelim sonuçlarımıza, bir kere bendeniz 1 kilo daha alarak 63 ile 3 ayı devirmiş oldum tabiki 60 lı rakamlar göz korkutucu farkındayım ama hamile kaldığımdan beri 1,5 kilo almış olmak iyi çünkü hem daha çok alma potansiyeli olan biriyim hem de doktor 3 ayda 3 kiloya kadar normal demişti bu durum da sevindirici oluyor.
Veee bebişimiz, başı ile poposu arası tam 7,5 cm yani artık bir işaret parmağı boyunda:) Doktorumuz omurgasını inceledi tam istediğim gibi dedi, midesini gösterdi, kalbimiz yine pıt pıt...
Ense kalınlığımız 1,5 cm ki 2 cm bile normalken bu rakam çok iyi dedi ama yine de kan testindeki değerlerle de karşılaştırılacak bunun sonucu da 1 hafta 10 gün sonra olacak.
Esas bir diğer güzel haber ise, geçen ay çok önemsemesemde "neden yani dedirten" birşey öğrenmiştim, yazmıştım da zaten, benim SAT ile ultrason tarihi 1 haftalık bir geriden gelmeyle sürüyordu. Doktor hanım, 3 haftaya kadar gerilemediği sürece bir problem yok demişti ama yinede canım sıkılmıştı. İşte benim bebişim bu ay benim SAT' ımı bile bir gün geçti:))
Yani ben gittiğimde 12 hafta 4 gününüz sanırken bugün itibariyle 14. haftasına aniden giriş yapacak :))
Şimdi bunca güzel haber arasında bir de cinsiyetini görüp söyleseydi bile bu kadar sevinemeyeceğimi düşündüm o an. Resmen ağzım kulaklarımda bir yandan gözümü ayırmadan onu seyrettim bir yandan Allah bozmasın hep iyi haberleri aldım. Daha ben ne isterim ki...
İsterse sonuna kadar göstermesin dert değil sadece bilsem artık bebişim yerine kızım, oğlum yada zaten isimleri belli, ismiyle söylerdim.
Neyse yani bizde haberler süper, darısı isteyen herkesin başına..
Şimdi biraz daha kendimi dinleyeceğim bakarsınız eli ensesindeki bitanem annesine işaret göndermeye başlar, kimbilir:))
Bu arada folic asitimiz bitti, yerine demir ve multivitamin geldi, balıkyağı hapımız aynen devam edecek, hatta bunları doğumdan sonra 3 ay daha devam edebilirmişim.
Yarın resimlerle yine burdayız:))

8 yorum:

Lezzet Aşkı dedi ki...

İyi olduğunuza çok sevindim. NE zamandır birşey yazmıyordun meraklanmıştım. 63 kilo daha başlangıç.70 ve üzerini görmeye hazırlıklı ol. Son üç ay çifter çifter alınıyor kilo. Hİç bişey yemesen bile alıyor vücut.:( Sevgiler.

Çikolatalı pasta dedi ki...

Meltemcim, haberler harika, cok sevindim. İki gündür sayfana bakıyordum doktor haberlerini duymak için. Bu arada aramızda iyice azalmış gerçekten (ben yarın 15+0 olacağım), bir iki hafta arayla bebeklerimizi alacağız herhalde kucağımıza :)))

Bebeği öyle keyifli görmek, doktordan güzel haberler almak kadar harika birşey yok, değil mi? İkili test sırasında da tek tek tüm organlara bakılıyor olması benim çok hoşuma gitmişti. Sonuçlar eminim çok iyi gelecektir, bizimkinin ense kalınlığı da 1.3 mm idi, kan tahlili sonuçları da çok iyi geldi.

Yarınki fotoları da heyecanla bekliyorum :))

mummy dedi ki...

Bi kez daha gözün aydın Meltemcim...Sevindim herşeyin yolunda olmasına..Umarım test sonuçların da güzel çıkar da rahat rahat geçer bu haftaların da...Bu arada Sat ile ulrason haftası arasındaki farkı boşa takmışın gerçekten kafana...Çünkü bu başından beri farklı olursa sorun olmyor...Sonradan geriik olursa sorun var demektir..Sende de böyle olmamış zaten..Hep pozitif düşün herşey güzel olsun...
Kal sağlıcakla...

Betül dedi ki...

Meltemcim yazını okurken bende bikaç ay öncesine gittim:DCinsiyetini ben merakla bekliyorum valla....sağlıcakla kal..

gulse dedi ki...

Melteeeeem naber??

Seni merakla takip ediyorum. Umarım herşey yolundadır. Hep ultrason resmi var, seni de görsek?

Öptüm canım, kendine ve bebişe çok iyi bak.

Gülin

Meltem :-) dedi ki...

Handecim haklısın bayağıdır yazamadım çünkü artık pek yemek işine girişemiyorum tabi sağlıklı beslenmek için kendimi kurtarıyorum ama öyle değişik lezzetler yapacak halim kalmıyor akşamları, e Allah' a çok şükür ki herşeyimiz iyi gidiyor galiba bu kadar iyiykende yazacak birşey bulamadım:)

Senemcim, gerçekten ne kadar mutlu oluyor insan çünkü sadece onun sağlıklı olmasını diliyorsun ve iyi haberler alıyorsun, daha ne olsun:))
Evet senle arka arkaya olacak herşeyimiz:)Haydi iyi haberlerle..

Sevgili Mummy:) her zaman pozitif düşünceye inandım, çoğu zamanda bunu gerçekleştirdim ama işte bazen akıldan uçuveriyor helede o söz konusuysa:) ama yok artık öyle çabuk korkmak:)

Betülcüm Valla ne yalan söyliyim öğrensem bencede fena olmaz ama bekle Allah bekle durumuyuz yine:))

Meltem :-) dedi ki...

Gülin Merhaba,
Seni dinledim ve hemen resim koydum:)
Bir blog yada siten var mı varsa ben erişemedim çünkü..
Sevgiler

zuhals dedi ki...

Canım benim nasıl mutlu oldum bilemessin, Sen de anne olarak aramıza hoş geldin... Umarım çok güzel bir hamillelik ve sonrası geçirirsin. Hayırlı olsun hayatım. Geçen hastane önünde karşılaştık ama muhabbet etme fırsatımız olmadı. En kısa zamanda görüşelim yahu:)))

Sevgiler.