Lilypie Breastfeeding PicLilypie Breastfeeding Ticker

27 Ağustos 2008 Çarşamba

39.Hafta

Nasıl geçti, nasıl ilk haberini aldım, nasıl ilk tekmelerini hissettim....12 gün...
9 ay bitti kaldı 12 gün...Karışık duygular içindeyim şu an...Biraz da uykusuz...
Aklımda olmayan kararlar vermek zorunda kaldım ama hayırlısı buymuş diyorum, o sağlıkla gelsinde ne şekilde olursa olsun.
Bazen şimdi olsa diyorum, hemen yanıma alsam, bazen de karnımın bu görüntüsünü özleyeceğim gibi geliyor. İnsan gerçekten her duruma her zaman uyum sağlıyor, işte 9 ay önceki halimi hatırlamıyorum bile, sanki hep böyleydim.
Şu ara herşeyden korkuyorum, biliyorum herşey güzel geçecek, ama sonrası da ürkütücü, iyi bir anne olabilecek miyim?İyi bakabilecek miyim?Nasıl bir geleceği olacak? Mutlu, güler yüzlü, keyifli bir çocuk olacak mı? Ne bileyim işte bir sürü şey, bunlar ve kilolar yüzünden uykusuz geceler geçiyor.
Hayatımda hiç ameliyat olmadım, şimdi 10 kişilik bir ekip, narkoz, sonrası....
Sonrası oğlum, Tolgam, yanımda olacak, sağlıkla... Kime benzeyecek, nasıl olacak...
Herşey çok yeni...

8 Eylül... Şimdilik tarihimiz bu, pazartesi son kontrolümüzden sonra netleşecek ama büyük ihtimal 8 Eylül günü kollarımda olacaksın oğlum, herşeyim, hayatımın yeni anlamı, bu günden sonra hayatımın sonuna kadar beynimin ve kalbimin tamamını meşgul edecek, hep minik kalbim olacak oğlum...

8 yorum:

Adsız dedi ki...

çok az kaldı heyecan dorukta . Bence Tolga'nın çok iyi bir annesi olacak. Kafanda bu kadar soru işareti varsa, onun için en iyiyi düşündüğünü gösterir, Asıl gelecekten korkmasaydın kötü olurdu bence, yani ben öyle düşünüyorum. Bu korkular endişeler bizi daha iyi ebeveyn olmak için teşvik edecek eğitecek . bende çok korkuyorum ama yaşayarak göreceğiz her şeyi ..

sevgiler

MELEK KOKUSU dedi ki...

hicbirseyi kafana takma, bak 9 ay önce nerdeydin simdi nerdesin, ic sikintlari normal ama eminim cok iyi bir anne olacaksin,senin endiselerini sanirim tüm anne adaylari yasiyor, bebeginide saglikla kucagina alacaksin insallah :) sanki bende 10 cocuk dogurmus gibi konustum dimi :) ameliyatinda basarili gecer insallah..
Güzel haberlerini bekliyorum
Sevgilerimle

mummy dedi ki...

meltemcim demek o kadar az kaldı..Öyle çabuk geçiyo ki günler..bak dört aylık oldu Ece daha dün gibi doğumu...Sağlık olsun da çok güzel günler bunlar çok..Anneliğin de yeri ayrı tabi...Hadi bekliyoruz güzel haberlerini...

Betül dedi ki...

Bizde heyacanla bekliyoruz canım...

AycA dedi ki...

Meötemcim duyguların daha da karışacak..sakın korkma ameliyattan göreceksin ki çok kolay...narkoz almadan olmuyor mu??keşke epidural yapsan..çok rahat atlatırdın sonrasını.ya da en azından bana öyle oldu ve Tolganın ilk saniyelerini görürdün..
Pıtırcığa katılıyporum,endişelerin olması,korkman bile seni iyi nir anne yapar..eminim çok güzel bir anne olacaksın.lohusalığının tadını çıkart..ayaklarını uzata uzata yat evinde :)) inşallah sağlıkla alacaksın Tolgayı eline..bende orada olmaya çalışacağım saat verirsen :))
herşey inan çok kolay olacak...

dreambyduru dedi ki...

çok heyecanlı...tolga çok yakışıklı bir başak erkeği olacak:)
narkozdan da çekinme ben de krka korka ilk ameliyatıma girmiştim, herşey çok güzel ve kolya olacaktır, sadece inan:)

elfeyp dedi ki...

Çoook heyecanlı gerçekten.
Ben de nasıl geçtiğini anlayamadım. Kime benzeyecek, ağlayınca ne yaparım... bitmiyor sorular :)
Sevgiler..

senem dedi ki...

Meltemcim, haftaya bu zamanlar Tolga kucaginda olacak insallah ve o zaman goreceksin ki su andaki tum endiselerin yersiz. Ben hamileligi cok ozlerim saniyordum, simdi aklima bile gelmiyor. Cok mutlu olacaksin, cokkk :)