16 Temmuz 2009 Perşembe

Gittik,geldik...Yüzemeden döndük:)


Suyu ve suda oynamayı çok seven Tolga' yı, büyük bir hevesle simidini de şişirerekten denize koşturduk ama nafile...Tolga daha ayağını suya değdirir değdirmez kedi yavrusu gibi yapıştı boğazıma. Sudan korkan minik kedim

Suyun soğuk olmasıda bir sebep olabilir ama Tolga' dan 2 ay büyük bebeklerin sesi çıkmıyordu onlarınki de bebek teni değil mi sonuçta? Denizden dönüp evin bahçesine hazırladığımız suda misler gibi oynuyor tabi bunda suyu biraz ılıştırmamızın da etkisi vardır. Neticede hayaller bu seferlik olmadı biz de en ufak isteksizliğinde hemen çektik kenara, neme lazım sonra büsbütün tırsar falan onu da istemem.

Tüm hafta boyunca bir isiliktir yapıştı her tarafımıza. Sabahtan akşama kendine oldukça büyük olan rahat bir atletle günü bitirsede yinede terledi ve bütün eklem yerleri boynu yüzü kabardı.Serin tuttum, günde en az 3-4 kere suyun içinde oldu, pudra, antihistaminik kremler vs. olmadı olmadıhala izleri duruyor.

Önceleri illede aile yanı olması gerekmiyor bir otelde yada tek başımıza da idare edebiliriz diye atıp tutsamda annemlerin de bizle olması harika oldu. En azından Tolga' nın uyumasını beklemeden de denizime girebildim yada acele eve koşturup ne yiyecek diye düşünmedim. Sanırım bebekli anneler için ilk yıl bu şekilde olması çok daha iyi. Seneye bütün görmek istediğim yerlere inşallah oğlumla birlikte gideceğiz.


Tolga' 10 ayını bitirdi. Boyu 78cm kilosu 9.400

6 yorum:

Betül dedi ki...

hoşgeldiniz Meltemcim....Efe de iyileşti artık önümüzdeki hafta ayarlayalım bişeyler:)

Adsız dedi ki...

meltemcim merhaba
ben sana gecenlerde tolgaya ne yediriyorsun diye sormustum sagol sende postunda yazmissin canim. valla ben oglusuma daha fazlasini yediriyorum belki (zar zor anca oyunla falan) yinede 400 gr mi gecmiyo aldigi kilo. Ama masallah tolgaya super olmus allah nazardan esirgesin. canim boyu cok uzun olacak herhalde gelecegin hido sunu buyutuyorsun galiba 78 cm 10 aylik bi bebek icin cok uzun gercekten basketci olursa hic sasirma bizde basarilarini alkislariz artik bu yakisiklinin. cok tatli masallahh.

guls dedi ki...

paşam ılıtılmış su sever. gerekirse denizin suyu ısıtıla!!!!!

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

meltem
tuna da suya ilk girdğinde korktu ama sebep tamamen suyun soğuk olması. akşam saatlerinde deniz daha sıcak olduundan akşam soktum suya sürekli. alıştıktan ve zevkine vardıktan sonra sabah*akşam farketmeden girdik denize.
çocukla tatil tatil gibi olmuyor maalesef. sanırım birkaç sene böyle olacak

Senem dedi ki...

hoşgeldiniiiizzzz.. altınoluk'un berrak mavi suları yine çok güzel görünüyor resimde. ama tolga haklı valla. altınoluk'un suyu o kadar soğuk oluyor ki biz bile vaktinde zor giriyorduk, çocuk napsın!! küçük adam oldu tolga yahu! çok tatlı görünüyor maşallah. boyu, kilosu da harika.

bu arada bir buluşma ayarlarsanız haberim olsun. gelebilirsek neva ve ben de gelmeyi çok isteriz.

sevgiler
s.

BURÇİN dedi ki...

Tolgacığımız ne istersee yapınn:)işinizz ne:D ..ben olsam direk suya atar kaçardım:p