Lilypie Breastfeeding PicLilypie Breastfeeding Ticker

17 Haziran 2007 Pazar


Bugün internette dolanırken bu resime rastladım. Ne kadar çok severdik Süper Baba dizisini...Şu an düşünüyorumda ailece oturup, hiç sıkılmadan, zevkle takip edilecek kaç dizi var ekranda yada var mı? Şevket Altuğ bu dizede öyle iyi baba rolündeydiki, sonrasında çektiği dizilerdeki karakterler belki de hafızalarda yer eden bu rolü sebebiyle aynı etkiyi veremedi. İnanın bugün tekrar yayınlanmaya başlasa seyrederim:)

Ama bugünün başka bir konusu var tabi Babalar Günü..

Yakın bir zamanda annem için yine aynı sebeple yazı yazmıştım ama sonuna eklemiştim de bugünlerin aslında hiç de önemli günler olmadığını, belki her zaman söyleyemediğimiz sözleri dile getirmek için bir fırsat olabileceğini çünkü aynı zamanda unutmamak gerekir ki bugünü bir okadar acıyla hatırlayanlara var yani anne ve babasını kaybetmiş olanlar...

Evet süper baba dizisini çok severdim ama ben zaten ondan çok daha fazla süper bir babaya sahibim. Öyle bir baba ki, kızı ona 4 yaşından itibaren aşık büyüdü, onunla evlenicem diye tutturup çok sevdiği annesini kıskandı:)

Babalar ve kızları her zaman farklıdır ben artık yıllar geçtikçe daha iyi anlıyorum bunu.

Bugün gazetelerin birinde Güner Özkul' un, babası Münir Özkul için söylediği bir söz vardı.
"Öyle bir aşktır ki o, sonraki bütün aşkların belkide onun yüzünden sürer ya da biter. Kime aşık olsan, o beğensin istersin, onun gibi komik, onun gibi yaratıcı, onun gibi dahi olsun istersin. Arayışın bitmez, dener durursun..."

Evet sen benim süper babamsım, tek bir gün bile babalığını sorgulayabileceğim bir şey olmadı. İnan bana, buna çocuklarından başka kimse yorum dahi getiremez bu yüzden söylüyorum ki sen mükemmel bir babasın. Tekrar tekrar sizler gibi anne ve babam olduğu için ne kadar şanslı olduğumu belirtsem bile azdır. Sizleri ççooook seviyorum.

Bu arada unutma, herkes baba olabilir ama bir tek kişi "Babişko" olabilir :)

1 yorum:

limoncicegi dedi ki...

Merhaba,
youtube aramada "süper baba" deyince eski bölümler geliyor. Nostalji takılmak istersen süper valla, adı üstünde süper baba :))