Lilypie Breastfeeding PicLilypie Breastfeeding Ticker

14 Temmuz 2008 Pazartesi

31.Hafta Geride Kaldı...

Rutin doktor kontrolümüz vardı. Oğlumuz 1.600 kg.:) kocaman olmuş bize göre:)
Herşey güzel gidiyor çok şükür, sağlımız yerinde. Annenin ise sağlığı fazlasıyla yerinde çıktı :) o yüzden rejime girdik:)Evet kiloda biraz abartmışız son güne kadar iyi bir diyete girdim maalesef:( Neyse sağlımız yerinde olsunda elbet vereceğiz kiloları diye avutuyorum kendimi:)

Oğlumun hareketleri hızlandı, sertleşti:) Geceleri çok sık uyanmaya başladım sağa sola yatışlarda durmadan tekmeliyor, itiyor ve ben uyuyamıyorum. Sanıyorum ilerleyen günler için antreman yapıyoruz:)

1 yorum:

MELEK KOKUSU dedi ki...

Selamlar, ilk defa rastladim bloguna. tatiller yapilmis ve geri sayima baslanmis bile, delikanlida koocaman olmus, umarim saglikla kavusursunuz..Gece uyanmalari bendede sorun her ne kadar27+5 hamileysemde siksik tuvalet olayimiz var..

Ufakligin odasini hazirlamaya basladiniz mi? Ben daha erken diye bekliyorum ama ilerleyen haftalarda zor olur diyede korkuyorum..