Lilypie Breastfeeding PicLilypie Breastfeeding Ticker

19 Eylül 2008 Cuma

Tolgacık 15 günlük:)


Çocuk doktorumuzla tanışma zamanımızdı...Tolga bugün itibariyle 3.420 gr. 54 cm baş çevremizde 1 cm artarak 37 cm olmuş. Kilomuz, reflekslerimiz gayet iyi. D vitamini takviyesi ile ilaçlı günler başlıyor, bununla birlikte Allah korusun kolik olursak, ateşlenirsek diye hangi ilaçları alacağımız ve nasıl kullanacağımız hakkında da bilgi aldık.
Tolga' nın sağlığı iyi de bu uykusuzluk ne olacak bilemiyorum.Her gece saat 01:00' de uyumayı alışkanlık edindik, şanslıysak 3saat değilsek 1,5 saatde bir kalkarak deyim yerindeyse sabahı tam sabah ediyoruz. Uyandıktan sonra da yine öğlen 13:00' e kadar uyut uyutabilirsen. Neyse şikayet yok, napalım bu gazlardan kurtulamıyoruz:)

5 yorum:

mummy dedi ki...

Meltemcim o uyku durumları kırk kere değişecek daha merak etme...İlk üç ay bi öyleler bi böyle..Sonra düzene girer inşallah merak etme...Öpüyrum Tolga'yı...Sevgiler..

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

blogunuzu yeni keşfettim. bebeğiniz hayırlı olsun. güle güle büyütün. çok tatlı bi oğlanmış maşallah.

AycA dedi ki...

canım benim .. az kaldı görmeme :)
yerim ben onu koklarım mis gibi

ayaklarına ve karnına elma yağı ile masaj yapabilirsin iyi gelir gazına..

Biz 1 aydan itibaren sab simplex ve nurse harveys kullanmıştık dönüşümlü olarak doktor tavsiyesi ile.. bilmiyorum size ne verdi ben tecrübemi paylaştım ..

öpüyorum sizi

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

meltemcim ben doğurdum. oğlum 2,5 aylık oldu bile. senin ziyaret ettiğin site eskisi. bi ara kapanmıştı ben de yeni adres aldım tekrardan vs. http://hulyanintunasi.blogspot.com/

ilkays dedi ki...

Meltemcim gelişmelerden haberim var. Tolga çok çok tatlı maaşallah...Duru'nun o ilk günlerini hatırlattı bana, sanki çok geçmişte kalmış gibi,neredeyse unutmuşum! Tadını çıkarta çıkarta büyütürsünüz inşallah. Hele bir gülümsemeye başlasın bak neler olacak :)