Lilypie Breastfeeding PicLilypie Breastfeeding Ticker

8 Şubat 2009 Pazar

Biraz da Alışveriş:)

Bir süre önce evden çalışmaya başladığımı yazmıştım, böylece hem Tolga yanımda olacak hem de aile bütçesine katkı sağlayacaktım, hala devam ediyorum ama bu işin bence en iyi yanı bir köşede akşam olunca omuzlarım çökmüş, perperişan oturmamak oldu. Daha fazla enerji sarfediyorum belki ama bir işe yaradığımı hissetmeye başladım tekrar. Tabiki dünyanın bence en büyük sorumluğu ve işine sahibim, anneyim ama benim durumumda olanlar daha iyi anlamıştır eminim ne demek istediğimi....
Bu postu yazmamadaki amaç yaklaşan Sevgililer günü yada herhangi bir zaman için internetten alışveriş yapmayı da seviyorsanız bana da uğrayabilirsiniz demek içindi
Gittigidiyor sayfasında Arama alanına, satıcı arama kısmına Calicali yazarsanız çoğunlukta bayan eşyalarını göreceksiniz.Orjinal BEBE marka çantalar yada elbiseler... Yine Satıcı arama kısmına Dongido yazarsanız da beyler için boxer çeşitlerini göreceksiniz.
Eğer bu sitelerden alışveriş yapıyorsanız,en azından beni tanıyanlar,daha güvenilir, her sorunuzu yanıtlayabilecek, bilindik bir kişi tercih ederseniz ben buradayım...

Hiç yorum yok: