Lilypie Breastfeeding PicLilypie Breastfeeding Ticker

13 Şubat 2009 Cuma

Ödül aldık ve dağıttık:)


Minik Efe' nin annesi sevgili Betül ödüllendirmiş beni...Betül' ün blogunu ilk ben de yemekle ilgili birşeyler yaparken bulmuştum. O günlerde başlayan takibim minik Efe' nin haberiyle anne ve oğlunun günlüğüne terfi etti tıpki ben de olduğu gibi, o yüzden Betül' ün blogunun yeri ayrıdır:)
Bizde oyunun kurallarına uyalım,kuralları paylaşıp ödülleri dağıtalım.Teşekkürler Betülcüğüm.
Bu ödül ile ilgili 3 kural şöyle;
_Seni ödüllendiren blogun linkini ver,
_Bu ödülü başka 7 blog sahibine gönder,
_Seçilen blog yazarlarını durumdan haberdar et.

O zaman benim seçtiğim ve sık sık takip ettiğim bloglar...
Sevgili Senem, Hülya, Seyhan, Esin, İlkay,Ayşe ve Belgin
Sevgiler, kolaylıklar:)

2 yorum:

MELEK KOKUSU dedi ki...

ayyy gezimiz sirasinda bir bakayim blogcuguma dedim veee cookk sevindim , heheee sagol meltemcim bende seni severek okuyorum, en kisa zamanda bende yazarim :) ayyy okundugunu bilmek güzel sey :D

ilkays dedi ki...

Çok teşekkürler ödül için Meltemcim...Sonunda cevap yazabildim...Sevgiler