Lilypie Breastfeeding PicLilypie Breastfeeding Ticker

30 Ekim 2007 Salı

Yağışlı bir Pazar Günü..


Bu pazar havanında kapalı olması sebebiyle en sevdiğimiz şeyi yaptık. Battaniye, elimizde patlamış mısır, 3 tane film:) İlk filmi Ayça' nın çok beğendiğini söylemesi üzerine buldum ve çok beğendim:) "Cesaretin Var mı Aşka". Diğeri Nazım Hikmet' in hayatının bir kesimini ele alan "Mavi Gözlü Dev" , son olarakta sinemada seyredemediğim "The Illusionist-Sihirbaz". Üç filmi de çok beğendim ve sizlere de tavsiye ederim.

Bunun dışında evimize küçük bir misafir geldi:) Apartman kapımızda yaşayan, tüm komşular tarafından çok sevilen ve beslenen kızımız. Küçüklüğünden beri burada olan bu kedicik, inanılmaz sıcak kanlı, temiz, kendini sürekli sevdiren, iki ayak üstünde kısada olsa yürüyebilen, elinizi havada tuttuğunuzda kafasıyla elinize vuran değişik bir kedi bu. Eşim eve gelirken yine takip etmiş ve o da içeri almış. Diğer kediler olsa eve girer girmez bütün koltuklara atlar, halıları tırmalar, kendine saklanacak bir köşe bulur. Bu kedi ise eve girer girmez kendini mutfağa atar, azıcık verilirse süt içer, sen çağırmadıkça evin içinde bile gezmez, dedim ya başka bir şey bu. Ama karnı doyunca tabi ait olduğu yere gitti.

Ve Cumhuriyet yürüyüşü öncesi çabucak poğaça yaptım. Ben çok sevmiyorum aslında ama evde hazır olunca akşam sıcak bir çayın yanında da iyi gidiyor,bol bol yaptık herkese dağıttım.İşte tarifi:

Malzemeler:
*3 yumurta (ikisinin sarısı üzerlerine sürülecek)
*1 pk margarin yada 250 gr. tereyağı
*1 çay bardağı sıvı yağ
*1 su bardağı yoğurt
*Yarım paket kabartma tozu
*Tuz
*Aldığı kadar un

İçerisine, peynir-maydanoz yada haşlanmış patates-kıyma

Hazırlanışı:Tüm malzemeler karıştırılır. Unu eleyerek eklemenizi ve kabartma tozunu da una ilave ederek yoğurmanızı tavsiye ederim. Ben peynirli yaptım ancak patates ve kavrulmuş kıyma ikilise de çok lezzetli oluyor. Üzerine çörek otu serpebilirsiniz.Afiyet olsun:)

Hiç yorum yok: