Lilypie Breastfeeding PicLilypie Breastfeeding Ticker

19 Aralık 2007 Çarşamba

MELTEMLİ LEZZETLER 1 YAŞINDA!


Bundan tam 1 yıl önce internette öylesine dolanıyordum, "neymiş bu blogger, blogspot bir bakıyım" derken kendimi sitem için isim ararken buldum:)
Yani itiraf ediyorum aklımda hiç böyle bir site yaratmak yoktu.Bununla birlikte her geçen gün artan siteye giriş sayısını da hiç beklemiyordum. Blog'un her zaman yorum bırakan, takiplerini hiç eksik etmeyen başta Hande olmak üzere, sadece neler var bugün diye giriş yapan da çok isim var biliyorum. Her birinize çok ama çok teşekkür ederim çünkü siz bu yazıları okumasanız ben biliyorumki çoktan vazgeçebilirdim ama şu an sanki benden birileri birşeyler yazmamı bekliyor gibi hissediyorum ve bilgisayar başından kalkmıyorum.
Evet blog lezzetler adı altında yeni tariflerin verildiği bir yer olmaktan, benim yoğun çalışmam, mutfağa girememem yüzünden "günlük" halini aldı:) ama adını değiştirmeyi düşündüysem de sonradan bunu istemediğimi farkettim bunun sebebi sanki çocuğum gibi olması, yanımdan ayırmak istemediğim...
Şimdi en kısa sürede evim, yılbaşı organizasyonum, kendi yapmış olduğum süslerim, yemeklerim, özel sosların tarifleri ve resimleriyle burda olacağım.
Umarım 2008' de daha enerjik olurum ve mutfağıma da daha çok zaman ayırabilirim:)

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Blogunuzun birinci yasgünü kutlu olsun,daha nice yillara insallah.Hayirli bayramlar.

ceoyavuz dedi ki...

Nice yıllara

ceoyavuz dedi ki...

nice senelere..

Meltem :-) dedi ki...

Çok teşekkürler, birlikte nice yıllara:)

sevdamavisi dedi ki...

Meltemciğim,
mutlu yıllar.. umarım daha çoook uzun yıllar birlikte oluruz.
bayram sofralarına da bayıldım. miden bayram etmiş. sevgiler