Lilypie Breastfeeding PicLilypie Breastfeeding Ticker

23 Şubat 2008 Cumartesi

Bakmaya Doyamadıklarım...

Zaman hala geçmiyor, çok da değişik aktivitelerle dolu olmayan haftalar ilerlediği için blogu istesemde sık güncelleyemiyorum. Arada ufak sıkıntılar haricinde ki gerçekten çok ufak, hiç bir sorunum yok. Karnım çıktı ama:)) Geçen gün bir mağazanın aynasında aniden gözüm ilişti ve şok oldum resmen:) Dışarıdan kimsenin anlayacağı kadar değil tabiki ama ben çok rahat farkedebiliyorum. Günler alışveriş, arada gidilen sinema, arkadaş toplantılarıyla geçiyor. Tek sıkıntım kalabalık olan bu grubun dışarıda yemek yemeye çıktığında en büyük sorunu benim yaşamam çünkü sigarasız tek bir yer bulamıyorum. Ben hamile olmadan önce de böyle bir ortamda duramazken şimdi bebiş için hiç kalamıyorum ama iyi kötü 2-3 saat kalıyoruz ve eve kadar kendimden iğrenerek geliyorum. Bu sigara yasağının bir an önce uygulanmasına en çok ben sevineceğim. Benim ülkemde de sigara içenlerin artık 2. hatta 3.sınıf insan muamelesi görmesini ciddi olarak istiyorum. Sigara içilmeyen kısımlar şu an resmen mekanların en dip köşe, hatta mutfak çıkış kapılarının dibinde, en köhne yerler oluyor. Asıl içenleri şeffaf cam kaplı bir yere kapamak gerekiyor ki kendileri de nasıl bir dumanda kaldıklarını bilsinler. Bu sigara için çok uzun saatler yazarım ama değmez!
Neyse gelelim bakmaya doyamadıklarıma:)İşteee bunlar...
Her kendimize birşeyler almaya çıktığımızda hele de büyük indirimler varsa bebişi de unutmuyoruz. Şimdiden bir dolabı oldu sayılır:)
Bunlar ise en sevinlen bir kaçı ve gerçekten çok iyi rakamlara alındı. Sarı örtüsünü yeğenimiz için örmeye başlamıştım taaa geçen sene... Ama sonra vazgeçemedim ve anneannesinin de eklediği süslerle çok güzel bir örtüsü oldu. Daha sonra ördüğüm diğer yelek ve hırkaların da resmini çekeceğim, dileyen olursa ayrıntıları veririm. Aldığım askılar, Erin'in hediyesi olan fil de ayrıca en favorilerimiz:)

3 yorum:

senem dedi ki...

Meltem merhaba,

Bloguna bugun tesadufen rastladim, cok hosuma gitti. Ben de su anda 12 hamileyim, aramizda bir iki hafta var sadece yani. Yazdiklarini buyuk keyifle okudum. Bebegin 10. haftadan sonra nasil inanilmaz bir sekilde bebek sekline girdigini ultrasonda gordugunde cok sasiracaksin, biz sok olmustuk :-) Ama inanilmaz keyifli bir duygu. Bu arada bende de ta basindan beri ne bulanti, ne aserme, ne kokulara hassasiyet oldu. Sadece arada kanamalarim oluyor ama o da bebek kaynakli degilmis, simdilik gelisimi cok iyi gidiyor.
Bebege aldigin kiyafetler, odasi, hersey cok guzel. Ben de gecen gun dayanamayip indirimlerde bizim ufakliga birkac kiyafet aldim, simdi cikarip cikarip onlari seviyorum. :)

Umarim ikimiz de saglikli ve rahat hamilelikler geciririz ve bebeklerimizi biran oncekucagimiza aliriz! :)

senem dedi ki...

Tekrar merhaba Meltem

Aramizda sanirim yalnizca iki hafta var. Ben bugun 12+6 oldum. Bugun resmen ilk trimester'in son gunu yani :)) Dedigin gibi birbirimizden ogrenecegimiz cok sey var, insanin kendisiyle hemen hemen ayni seyleri yasayan birisiyle konusmasi cok guzel. :) 8 Mart'ta bebeginin belki bebeginin ellerini ve parmaklarini bile gorebilirsin, cok heyecan verici. Bizim bir sonraki randevumuz da (arada bir aksilik olmazsa) 11 Mart :) Biz de o gun cinsiyetini ogrenecegiz :)

Sevgiler

Senem

Meltem :-) dedi ki...

Senem ziyaretin sayesinde öğrendim ben de pek çok şeyi.Kesinlikle sana katılıyorum aynı haftaları birlikte ilerlemek hem büyük destek hem de bir çok şeyi aynı anda görüp değerlendirmeyi sağlıyor. Bundan sonra daha sık görüşelim:) Teşekkürler
Bu arada bana erkek gibi geldi senin bebiş ee doktor görebildiğine göre bu kadar erken:)
Sağlıklı olsunda daha insan ne ister?
Sevgiler