Lilypie Breastfeeding PicLilypie Breastfeeding Ticker

6 Şubat 2008 Çarşamba

Tahinli Kek

Artık iyiyiz çok şükür, arada yine benim alerjim tuttu, tam bir gün 3 dk arayla hapşırdım,yüzüm gözüm şişti yine, ben alışkınımda bebişi ne hale soktuk içerde bilemem:)
Yukarıdaki resim şu an benim haftamla birebir doğruysa eğer, düne göre bacakları ve kolları bayağı farketmiş, kilo almaya başlamış olması gerekiyor. Hadi artık gelsin bir an önce şu cumartesi:)
Biraz hareketlerini hissetsem keşke, ultrosona girmesemde olur, ama o zaman kadar doktor günlerini bekleyeceğiz.
Günler biraz örgü örerek, çok uyuyarak geçiyor.Ne kadar erken yatsamda sabah kalkmakta zorlanıyorum. Bir tane yelek ve pusetle gezerken örtmek için güzel bir de örtü bitmek üzere...Bitince resimlerini çekeceğim.

Birazda eski günlerin hatırına güzel bir kek tarifi geliyor...:)

Tahinli Kek

Malzemeler
3 yumurta
1 bardak toz şeker
1 bardak tahin
2 bardak un
yarım su bardağı sıvı yağ
yarım su bardağı yoğurt
1 paket canlıya 1 paket kabartma tozu
Çay kaşığının ucuyla karbonat

Üzerine:
1 çay bardağı tahin
2 yemek kaşığı toz şeker


Yumurta ve 1 bardak toz şeker beyazlaşana kadar çırpıldıktan sonra tüm malzeme karıştırılır. Yağlanmış ve galeta unu ile unlanmış kek kalıbına bu karışım döküldükten sonra, üzerine tahin ve toz şeker serpilerek fırına verilir.
Tahin keke harika bir tat veriyor ve kek, ağızda dağılan, kabarık nefis bir şey oluyor:) Tavsiye edilir.

3 yorum:

Betül dedi ki...

Meltemcim iyileşmene sevindim.Ördüklerinin resmini bekliyorum.Bende kopya çekip örmek isterim:)

AycA dedi ki...

HAdi geçmiş olsun. bende çokça uyurdum üstelik birde sabah kalkıp 6 da işe gitme zorunluluğu varken :S
Ben Erin'in hareketlerini 16. haftada bayağı hissediyordum umarım sende erken hissedersin:) ama o zamana kadar ultrasonları bekleyeceksin :)))

Meltem :-) dedi ki...

Bitirir bitirmez hemen yayınlayacağım Betülcüm, ayrıntılarıda veririm beğenirsen.

Allahtan ben 8 de kalksamda yetişiyorum şimdilik Ayçacım ama zor yani...Artık evde oturucam günleri arar oldum, 5 yıldır 1 hafta hariç ev kadını olmadım:)
Ya inşallah be Ayça bir an önce hissetmek istiyorum, 16 hafta iyiymiş ama yinede çok var:( zaman geçmiyo yaaa...