Lilypie Breastfeeding PicLilypie Breastfeeding Ticker

7 Ocak 2009 Çarşamba

Çalışmaya başladık...


Home ofis kurduk:) Bakalım ne kadar uzun soluklu olacak belli olmaz ama uzun süredir dayımızın yaptığı işlere ortak olduk amaç hem onun biraz yükünü almak hem de oğlumu bırakmama gerek olmadan ev ekonomisine katkı...
Tabi Tolga' yla gün içerisinde hem evin işleri hem bu aralar kucakta olması sebebiyle bir de bu iş zor gidiyor ama azimliyim. En azından bir iki gündür daha enerjik hissediyorum aslında daha yorgun olmam gerekirken.Sanırım kendimi daha işe yarıyor hissettim.
Bu 35 dk.lık uykular yüzünden evin içerisinde resmen maraton koşucusu oldum. Aynı anda hem bilgisayar başındayım hem yemek yiyorum vs. :) Umarım bu kriz ortamında işler biraz iyi giderde ben de oğlumu bırakmak zorunda kalmam:(

7 yorum:

senem dedi ki...

:)) Hayırlı olsun ve kolay gelsin Meltem.. İzinler birer birer bitiyor. Çalışma hayatına dönme zamanı. Çok uzun saatler ayrı kalmak zorunda olunmazsa çalışmak güzel bence. Home office de bayağı zor iş aslında. Ben de işlerimin çoğunu bu dönemden evden halledeceğim, bakalım nasıl olacak. Bol kazançlar diliyorum :)

Tolga yine çok sevimli :)

Sevgiler
Senem

guls dedi ki...

aslan tolga bebem! şimdiden bilgisayar olayını kaptın! :)

Betül dedi ki...

kolay gelsin Meltemcim...bol kazançlar:)

Adsız dedi ki...

merhabalar

tolga bebek cok sirin. blogunuzu cok begendim ellerinize saglik. tolga bebegin giysileri ne kadar sirin ne kadar tatli oyle bayildim elbiselerine. benimde minik bi oglum var bende ona oyle tatli seyler almak istiyorum. siz tolgacigin kiyafetlerini nerden aliyorsunuz benimle paylasabilirmisiniz lutfen.

Sevgiler...

Meltem :-) dedi ki...

Çok teşekkürler:)
Ben Tolga' ya genelde mothercare in indirimlerinden ne yakalarsam alıyorum. Genelde 5-6 YTL verdiğim tişörtler bunlar.. Ama bunun dışında pazartesi günleri Göztepe, perşembe günleri de Erenköy' de kurulan pazarlardan da aldığım şeyler çok...Yine de dediğim gibi ayın her 15' inde mothercare in indirimleri var onu takip ederim:)
Umarım yardımcı olabilmişimdir.Sevgiler...

Meltem :-) dedi ki...

Senemcim sana da hayırlı olsun yavaş yavaş başlamışsın çalışmaya, Allah kolaylık versin canım:(

Betülcüm çok çok sağol:)inşallah

Gülşenim:))))

Adsız dedi ki...

sevgili meltem
Tesekurler canim bende mothercare takip edeyim oyleyse.Aslinda tatli olan bebisler ondan hersey cok yakisiyor onlara :) tolga bebege masallah nazarlar degmesin...