Lilypie Breastfeeding PicLilypie Breastfeeding Ticker

14 Ocak 2009 Çarşamba


Benim oğlum büyümüşte yeni doğan arkadaşlarını ziyarete gidermiş:))
Dün akşam aramıza Nil bebek katıldı:) Allah analı-babalı büyütsün, çok tatlı maşallah. Yani kendime inanamadım, ben resmen Tolga' nin ilk günlerini silmişim hafızamdan. Bebek o kadar minik görünüyordu ki, halbuki kilo bakımından da Tolga Nil'den büyük doğmasına rağmen benim oğlum da bu kadarmıydı demeden edemedim. Meğer ne çabuk geçiyormuş zaman, aslına zaman çok olmasa da bebeklerin bu evreler gelişimleri o kadar hızlı ki Tolga kocaman kaldı yanında:)
Büyüyüp etrafta koşturduklarını da görücez bakalım...

Tolga her gün değişiyor.Hızla iletişim kuruyor, bol bol kahkahalar atıyor, Allah hiç bozmasın, yüzü hep gülsün. Umarım çok mutlu bir çocuk olur.


Efendim bunun dışında bendeniz aylar sonra ilk kez bir kitap bitirdim, daha doğrusu bebek konuları haricinde bir kitap... Hemde iki gün içinde. Eskiden olsa normal bir süreydi de 4,5 aylık bir bebekle rekor düzeyde sayılır.Tabiki sürekli kucak isteyen bir bebekle kitap okumak zor o yüzden yatağımızın üzerinde kah ben kitap okudum o dinledi bir yandan tabiki oyuncakları var elinde, kah Tolga' nın kendi bezden kitabı var o da onu okudu :) bir şekilde bitiridik yani:))Tabi bunun dışında Tolga her uyuduğunda dilim dışarda hemen yemek yap yok etrafı topla işini iki gün bırakınca da iyi oldu böylece hem biraz dinlendim hem de gördüm ki etraf toplanmasada, bir- iki gün aynı yemek yense de dünya durmuyor.Kendim için birşeyler yapmak ufacık bile olsa mutlu olmaya yetiyor hele de bu dönemde...

Hiç yorum yok: