Lilypie Breastfeeding PicLilypie Breastfeeding Ticker

29 Ocak 2009 Perşembe

Oğlum kitapları seviyorr:)


Sanmayın her gün kitap okuduğum için seviyor:) herşeyi ağzına soktuğu için kitabın tadı bu sefer daha güzel geldi herhalde:)
Ama asıl ilginç olanı Tolga ilk defa uyku ve acıkma harici bana istediği birşeyi belli etti.Kitabı yalamasın diye elinden alınca suratını ekşitti sonrada ağlamaya başladı. Bu elinden alınan birşey için ilk kez oldu ayrıca eline başka bir oyuncak verince susmadı ama kitabı uzaktan göstetince gülüp ellerini uzattı. Bana mı öyle geliyor yoksa bu aydaki her çocuk yapıyor mu bilmiyorum ama sanırım bizim ilk çocuk diye her yaptığı ona has gibi geliyordur:)ben yine de istediği birşeyin üzerinde durmasından çok mutlu oldum ve en az 5-6 kez denedim hep bu şekilde tepki gösterdi.
Ayrıca aynı oyuncakla 3-4 gün oynayınca artık ilgisini kaybediyor, ben de hep en fazla 3 oyuncak,çıngırak vs. tutuyorum yanında ve 2-3 günde bir değiştiriyorum. Bu şekilde dönüşümlü olarak aynı oyuncaklar önüne gelsede ilk kez görmüş gibi tepki veriyor.
Bir diğer konu da Tolga yaklaşık bir aydır sağ göğsümü reddediyordu. Dolayısıyla artık oradan yok denecek kadar az geliyor ama ben hala çok açken ilk oradan başlatıyorum. Yeni birşey denedim ve tuttu, aynı durumu yaşayan arkadaşlar varsa tavsiye ederim, şöyle ki: solu emmeyi istediği için sol kolumdaki pozisyonun aynısını sağ göğüs için uyguladım yani o şekilde tuttum, sanki sağı emiyormuş gibi sandı ve emdi:)Umarım sizde de yarar.

1 yorum:

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

benim de sağ mememin sütü az diye tuna hep sol tarafı istiyodu. solu çok,, sağı az emdiğinden sağ tarafın sütü azaldı. ben de aynen senin gibi önce sağ tarafı veriyorum ama bazen beyefendi istemiyo sağı. mecburen solu veriyorum. sık sık pompa yapınca artıyo ama uğraşmak gerekiyo biraz işte