Lilypie Breastfeeding PicLilypie Breastfeeding Ticker

20 Ocak 2009 Salı

Son günlerde...


Bugün bahar gibi bir hava vardı ve biz sonuna kadar tadını çıkardık:) Önce ilkokul ve ortaokulu okuduğum yerde olan Göztepe Parkı'ndaydık. Okulumun önünden geçerken öğretmenlerimi görsem, onlarla da Tolga'yı tanıştırsam diye içimden geçiriyordum. Şansıma çocuklar teneffüsdeydi ve biz okuluma gelmiştik bile. Tam kapıdan içeri girerken 8 sene beni servisiyle taşıyan Atilla Amcamı da gördüm:) hatırlamadı beni tabi çoook yıllar ve bir o kadar da öğrenci taşıdı...Şansımı denemek için öğretmenler odasına girince önce hem annemin arkadaşı hem de abimin öğretmeni olan Güler hoca arkasında da kendi ilkokul öğretmenimi gördüm. Nasıl sevindi tarif etmek zor, tabi bu sevincin büyük kısmı Tolga' ya aittir:) Herkes bayıldı, bir Güler hoca bir Lütfiye hoca, benim ki ortada altın top:)) Ağzını aça aça keyiflendi de durdu:)
Daha sonra hem onları derslerinden etmemek için hem de güneşi kaçırmamak için yanlarından ayrıldık ve yemyeşil çocukluğumun geçtiği parktaydık..

Hem annem için hem benim için güzel bir gün oldu. Annem hem abimi hem beni yıllarca bu parkta büyüttü, çok sık gelirdik ve şimdi benim oğlumu getirmem ilginç oldu...
Okulumu ve yerini hep severdim zaten benim için de bu okula bebişimle gelmem, ilköğretmenimin kucağında olması farklı bir duyguydu işte...
Parkta güzel güzel hava aldık, bol bol güneşlendik...
Oğlumun gönlünü hoş ettikten sonra da biraz büyüklere de gezme olsun diye Palladium' a gittik. Tolga burada da ilgi odağı olmayı sürdürdü.Hangi mağazaya girsek ya çalışanlar ya müşteriler sürekli Tolga'yla ilgilendiler:) Şimdiye kadar Tolga' ya erkek bebek diyen çıkmadı, önceleri kızıyordum ama artık alıştım, bir de o kadar kendilerinden emin yanıma yaklaşıp " Kız değil mi?" diyorlar ki... "Hayır değil!"
Hani ismini sorsalar her iki taraf için de işler kolay olacak:))
Bizimki halinden hep memnun zaten, ağzında emzik yanına gelene kocaman ağzını açıyor, emzik düşüyor, bizimki daha çok gülüyor:))
Komik komik sesler çıkarıyor, kah bana sataşıyor bakıp bakıp gülüyor kah elindeki emziğe birşeyler anlatıyor:))
Dünyanın en sevimli minnoşu üzgün olduğum zamanlarda bile, aklımı herşeyden uzaklaştırıp, beni güldürmeye devam ediyor.

Bunun dışında babası dayanamadı ve daha ortada oyuncakları yokken Tolga' nın odasını güzelleştirmeye devam ediyor. "Evimizin herşeyi" IKEA sayesinde yine birşeyimiz daha oldu:)

Resimleri aktarmada sorun yaşıyorum, diğer resimler yarın artık:)

Hiç yorum yok: